rooooooliht

Jag är verkligen trött nu.. haha. och klockan är snart 4 vilket innebär switch och dress*1.

Om typ 3 timmar beger jag mig till Ås för att hämta fullisarna. Haha. Kul Jul liksom.
Men men, dom kommer må som dom förtjänar. hehe :))

Fåglarna har kvittrat hela natten tammetusan :) Hemtrevligt men ändå störigt då hälften e måsjävlar och jag hatar måsjävlar. :......:....::...

Fan nu e de typ 75 dagar kvar tills ja fyller 20 ::) Å de kommer bli nice,.. undra va man ska önska sig..

1, Elektrisk fotbad<-- ja tror de finns. hehe
2, Pengar
3, Fruktkorg
4, Brödskrin<-- Ett sånt där i plåt, å nån fin färg :)
5, presentkort på klipp och färg<-- behöver dock inte klippa mig ännu. less på mitt korta hår.
6, Mer pengar.

Detta e va ja kommer på nu då..

 Ne nu ska jag ta å göra nå nytta. :))

OVER AND OUT BITCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0