Rain rain rain

MEN jag klagar inte. För regnet behövdes nu .. det har inte regnat på ja jag vet inte hur länge..
Klev ut p balkongen, å andades in underbar sommarluft, rent och fräscht och piggt. Det fick mig att le :) Haha!


Jag och älsklingen har tittat på Arn. DEn var jättebra, längtar tills fortsättningen kommer.!

Imorgon är det full dag. Möte kl. 9, SKolan kl.10-12. Info träff på jobbet mellan 13-16. Och sedan ev, träffa Jeanette. Huu.. ja kommer somna fint imorgon :)

På fredag fyller min gumma 21 ! :))
Då skulle även min far fyllt 51, om han levat.

På Måndag fyller Max år , då ska vi dit å gratta!

På Måndag kväll går jag på första passet i sommar. Shit :) Jobbar nästan varenda helg! Men de e cash som sagt!

Måste skicka in uppg. i psykiatri imorgon så ja kan börja med de andra.

ANNA MARIA SÄTT IN LITE BILDER NU DÅ SEN BRÖLLOPET SÅ MAN FÅR SE!!  NYFIKEN!

Kommentarer
Postat av: Mia

lugn de kommer, har inge batteri i kameran så jag lär över till pappa i morgon och ladda så jag får in korten. Är deras kamera. Men de kommer bilder innom en snar framtid :D

2008-06-09 @ 00:51:46
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja du ser vilket skitfel de kan vara. Bra att den går nudå iaf=)

2008-06-10 @ 11:19:43
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0