Onsdag 11/6-08

Jaha en ny dag och ny tag förhoppningsvis. Måste ringa den där webläraren och komma under fund me hur jag ska göra. Måste skicka in psykiatrin idag. Måste städa som en idiot och tvätta för den delen.

Synd bara att det inte är så där super bra väder längre.. tvätten torkade så himla fort på ballen. Men men..

Önskar att det besöket som kommer med mor imorgon e någon långväga. visst vore de roligt om tex. Elisabeth kom å hälsade på,men ännu roligare om tex. Mia kom eller mormor eller Jenny eller ja. Har mina aningar att det kan vara Helena. men ja trorinte det. Jag tror det e nån härifrån.

På måndag klockan 8 ska vi besiktiga audin, JA DEN FUNKAR NU :)) Så strax efter klockan 6 på måndag morgon drar vi till ÅNGE bilprovning :) Då det inte fanns tider nå närmare förrens i mitten på juli och sååååå länge orkar vi inte vänta. Eller vi kan inte vänta så länge, för då blir det ombes och körförbud på toyotan och jag har inte lust att spendera pengar på den.

Ihelgen blir det antagligen vin och tjälaknul me Tant. Hon har väntat en hel vecka så .. inte för att jag känner mig speciellt peppad men..

Önskar även en till sak.. Att MIA OCH MARWIN kom hit å hälsade på. Tyvärr så dröjer det nog ett tag, för nästa vecka ska dom shoppa ;) Och sedan blir det väl antagligen dop i Augusti och då åker ju jag ner. Men ev. sept. på 20 års festen.

Ne nu blire te å göra klart psykiatrin! Ha de mina vänner!!

Och jessica sluta vara så sur. Och jo du har varit sur för det mesta den senaste tiden. .. . .. .... ... . Men som sagt så älskar jag dej ändå!

PUSS

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0