Längesen..

Ja de var ju några dagar sedan nu .. men ja vad har jag haft för mig då?

Motormässan- den sög.
Togga 30 år- skitkul . Clownen och hästen rocka, samt braket som blev när de tre 30 åriga gubbarna brakade igenom soffan. :)¨Han fick även en Fågel som heter Derby- ( Han hatar clowner, hästar, dvärgar och fåglar. han tycke dom e läskig.)
Var hos Veronica igår och var med henne o Cev hela dan. Sedan hem te Jeanette och busa me henne å Vovvarna :))

Ikväll ska jag jobba, alltså inatt . såjag börjar om 2 timmar, tänkte dock vara där runt halv istället. så om 1,5 timme. Precis urkommen ur duschen. Usch va svalkande det var, vi har ju otroligt vackert väder å varmt så jag vet inte vad.. men men. man ska inte klaga.. har dock INTE badat ännu i sjön. :) Det dröjer nog Lääääääänge :)
Jag tar med mig lite pyssel, broderier, stickningar och korsord samt psykiatri uppgifterna :)) Det blir ju lätt att man blir sittandes en stund när det inte på natten händer speciellt mucket.

Imorgon blire natt igen. :) Tänkte jag skulle hinna klart med broderiet till mormor, samt det som e till en annan liten fis. :);)

laddar upp lite bilder..



Blandad kompott från mitten på april tills nu :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Va roligt de var att se dig Emma, och ännu roligare att du håller koll på mig ;) Hoppas allt är bra.

2008-06-03 @ 22:08:59
URL: http://leijons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0