Kul besök

-Ja igår försökte både mamma och mormor lura mig att det inte var mormor som mamma skulle ha med sig idag när hon skulle komma på besök. Bestämde tid, klockan 16. Men så ringer hon kvart i elva å berättar att vi måste ändra tiden till halv tolv?! Shit. panikstäd, å så plinga de på dörrn å visst vare mormor :)) Superglad!
Mormor har vare hos mig hela dagen, jag har bjudit på lunch, vi har städat balkongen, tvättat och strukit kläder och såklart spelat spel på datan -. :)

-GODKÄND I PSYKIATRIN! JIPPIE MEJ! Hade egentligen vela haft ett VG men jag satsade inte så stort nu dom sista veckorna på de utan bara G. Men jag vet ju att jag kan mer, och ja , de kan ju resultera att ja läser någon fortsättning på psykiatrin iframtiden!

-Imorgon ska ja in på stan och låna bok till omvårdnaden. Sen starta me den så fort de bara går :) tror fan ja ska göra vårdpedagogoiken i helgen så ja kan visa upp och kanske kan få bedömt via lernia på en gång :) )) Så ja slipper vänta på kursstart, liber har inte ens den kursen än och det kan ju som sagt dröööja ett tag.

-Sedan staden med mormor och ev. Malin och Kevin om dem e vakna vill säga :))

-På kvällningen blire tjälaknul, potatisgratäng och TANT sås. Samt vin . Jag . Jea. Lover och tsse Bäby. Och självklart de tre små odågorna. :)) hahaA! De ska bli nice.

-Älskling är som vanligt på torsdagar på TUTT-TORSDAG på G3. Får han väl :) haha. Ne men de enda som e drygt e att jag har varit hemma så länge och för det mesta helt själv. Ville som ha sällskap nu ju. Speciellt med tanke på att jag kliver på schemat ( för hela sommaren) på måndag redan.. så .. ja.. VIlle ha lite Seytime me beybe. Och ne de innebär inte att vi ska skeda hela tin utan lite Together time!

Ne nu ska ja ta å lyssna på Jerry Leee, my friend. Och typ plocka rätt i köket.. Och typ ta in tvätten .. och typ ja ?! haha!

OVER AND OUT BITCHES!              
                                                              MIN FRU OCH HENNES JAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0