Jessica Nordholm, Min stjärna på Himlen!

Detta är ett inlägg dikterat endast för min Yoshi!
Vi har känt varandra i ca 7 år, snart 8, och det känns underbart. Vi ska bli gamla tillsammans gumman!
Du lyser upp min värld, du lyser upp min väg så ja vet vart jag ska trampa och vart jordgetingboet är. ;)
Synd så har vi båda blivit tofflar, men det ska vi ta igen.
Det blir Götet i augusti :) Det ska bli nice, Mitt kalas i September, Tequila race honey! , Tallin kanske över nyår? :)
Jag sitter och tänker tillbaka och kan inget annat än att le :) Alla dessa hyss...
Självklart har vi haft våra stunder, men på något lustigt vis så kan vi inte slita oss ifrån varandra.



Haha, Knökfull :) De e kärlek de!

BRASA beybe BRASA!


Kommentarer
Postat av: Yoshilainen

Jadu vännen - vet inte alls var jag ska börja haha!! Tack för de fina inlägget i mitt senaste och tack för alla de fina åren vi har fått tillsammans - och många fler ska de bli:)



Puss puss

2008-06-26 @ 19:37:30
Postat av: Charlotte

Då var det dags för fredagstävling igen på charlotte.nu! Välj om du vill vinna läsgodis eller luktegott. Trevlig helg!

2008-06-27 @ 14:51:29
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Yoshilainen

Jo det ska vi, men vi ska ändå hälsa på Jannes pappa - det är ju för fasiken självklart när vi befinner oss i Göte!! Det lovade vi honom innan de blev bestämt att ni skulle följa med

2008-06-27 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0