Forts'ttning på midsommar

Ja hej hej!"

Skjutsade ut Älskling och Magnus till Ås, stannade där en stund för att käka. Vårrullar och potatissallad. :)) Brakade sönder en helt värdelös halvtrasig stol gjorde jag med :)) haha. jo jag är nykter. bara klantig.
Ja och vilken tur jag har, mina absouta "favoriter" e där.... ELLER INTE...
Ms L- Vilken f***a! Rödtått! USCH!
Ms S-Falsk Bi**h! USSCH!
Ms E- HERREGUD ! USCH!
Plus deras bihang. typiska "tjej" tjejer som snackar skit om sina nära, och sedan inte har någe annat i huvvet än sågspån. Falska små lud*r. Det är verkligen med avsky jag berättar om dom i min Kära blogg. Fy fasiken hujedahmej säger ja bara. Kan man vara så korkad?
Visst har väl en annan  lagt nå dumma ord om någon men jag kan stå för det med. PLus att det är inte med nöje man sitter å snackar. Fel att vara raka och ärliga. Därför jag kan umgås bättre med killar. Mer rakt på sakt liksom. inge krusandes hit å dit utan pang på!

Visst självklart har jag mina damer, ni vet vilka ni e och jag älskar er!!!!!!

Ne nu ska ja börja jobba!
OVER AND OUT BITCHES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0