f**********

Ja så arg e ja. . Jag glömde såklart jäst och ägg hemma, så inatt blire inge bullbak. Blir väl på dagen imorron istället. Mitemellan tvättstugan. . . . . . . . . Fan.. ja som  var så peppad.
Men om ja gör de imorgon kan ja handla nytt och göra mer på fredag typ :) haha. :)
        -Ja de e lite smått långtråkigt på jobbet, de måste ja erkänna. men de går ju. Blir en runda om ca 40 min med lite switchande.


FÖRLÅT ÄLSKLING FÖR ATT JAG ÄR EN BITCH!


Ja du Mia, jag kanske ska se om ja lyckas skicka en muffins. Men då måste du äta upp den, det var ju dealen :)) Haha!

PÅ onsdag blire städ, städ städ och handla mat och blommor å greja å greja.
Torsdag ska ja rensa garderoberna i sovrummet, dels för att dom inte inrymmer kläder utan en massa annat junk,. men även för att kasta trasigt och dylikt.
Jobbar hela helgen tills måndag morgon. :S

Men jag ska även försöka få till en recpetbok, eller ja de kommer kanske bli ett par stycken.. För ja orkar inte ha mina recept liggandes å skräpa överallt. Det är som ingen ordninG! Men nu jävlar ska ja köpa några söta böcker och sen göra jättefint med ramar å fin text å bilder :) haha.. :) man blir som barn igen .. Det blir nog första gången jag prövar på scrapbooking. :) Men de ska bli skoj.  det blir under helgen,.

Ja vad ska ja skriva ? Ingen aning. Jag ska ta en kaffe snart,. å ja just det, jag slutade röka för 7 dagar sen :) Ja lite fusk men nu så :)

O & A B!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad duktig du är med rökningen - eller icke-rökningen blir det väl - kämpa på! :-)

2008-06-25 @ 16:30:57
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0