* * ' * *

Ja idag har ja varit duktig må ni tro.  Direkt ja sluta imorse kl. 7 så åkte jag hem å drog ner ett tvättlass till tvättstugan, startade maskinerna å gick upp igen. Starta en film. titta på den å så ner i tvättstugan igen. Upp igen, då ja somna framför tvn. skjutsade christer på jobbet å hämta brorsan. vi umgicks några timmar. Hem igen å fortsätta tvätta. Stöka på som bara den. Hängde sista maskinerna kl. 15. Ner igen å vek ihop o städade ur tvättstugan. Upp igen å satte mig här. :) Usch va ja vare duktig nu. :)     Sen när älskling kommit hem så ska ja vä'l stå å stryka tvätt typ hela kvällen, för allt ska bannemig vara struket å fint :) nästan så ja stryker kalsongerna å. haha. ne men bara nästan!

För övrigt så har de ösregnat typ hela dagen. kul? ne, för gucci blir som ett lermonster så fort vi har varit ute..

Jag hatar våra fastighetsskötare, för det första så är dom inte riktigt hundra, inte en enda av dom .. PLus att när dom arbetar, som tex. i torsdags så rensade dom rabatterna runt huset och det är stora rabatter, lämnade ogräset, skräp o pinnar bredvid som små vägar, inte här på fredagen plus att dom inte jobabr helger, det regnade om vartannat i helgen plus sol så allt skit torkat fast. Speciellt nedanför min balkong. Idag har en varit här men han har väldigt konstiga rutiner för sig, kommer hit vid tio och kör med en trimmer, åker , återkommer sedan klockan 15? klagar på att min bil står parkerad där den står, ( DET HAR HAN INTE ETT SKIT MED Å GÖRA , DET ÄR HYRESVÄRDEN SOM SKA KOMMA ME KLAGOMÅL) , sätter mig i bilen, då han fortsätter skrika, men bitch. UPP MED FINGRET å sen åkte jag. Kom tillbaka efter 45 min då han är borta igen?  han återkommer inte förren kl. 17. åker igen tio över 17. Och har lämnat nästan all skit kvar? Nu får de fan vara bra, inget är som det ska. Dom har fusklagat i badrummet, övanför kaklet vid duschen så nu läcker det in vatten där. Toalettstolen är lös igen? Fel å sätta fast, så jag har äcekltoa vatten på golvet.
- ja denna lista kommer bli jävligt lång om ja fortsätter-


Nu ska ja lyssna lite musik, sedan laga mat, sedan hämta beybe, sedan hem å käka, beybe åker till rydell på filmkväll jag stannar hemma o stryker tvätt å rensar garederober. å de ska ja fan hinna med.

Kommentarer
Postat av: Yoshilainen

Japp, det är min lilla bebis de

2008-07-01 @ 11:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0