Back @ work.

Ja jag kände det var dags att skriva några rader igen, det som har hänt sedan sist är inte mycket.
Jag har varit ledig 2 dagar.. Skönt!
  Vad har jag gjort på min lediga tid? 
- Missat alla inbokade tvättider pga. sömn.
- Träffat lite folk, inte så många som jag skulle vilja men några. Bla. Tina :) Vi var ute å åkte en sväng i går :)
- Varit hos svärmor och käkat, höll på å bli tokig på hennes gubbe som pratar en massa strunt.
- Varit å grattat Elisabeth på hennes födelsedag i Grötom. :)


Mia du är den mest underbara person jag vet och som jag har känt så länge jag kan minnas. Låt inte en nolla, en fullkomlig idiot sabba för dig. Du måste vara stark och försöka. Jag finns här för dig, men som du sa, synd att det är så många mil emellan. Det enda jag kan göra är att finnas tillhands via telen. Eller om vi hälsar på varandra.
Jag ska försöka få fram lite pengar och nån ledig dag komma ner å hämta er, om inte annat skicka ner pengar så ni kan ta bussen hit iaf. För ja tror du behöver det, 2 veckor i mitt paradis skulle bara göra dig gott. Helst hade vi kunnat tage de när de e Yran, för då kan du ja å marwin gå p åtivolit, han e väl kanske lite för ltien än men köpa nån stor fin ballong, åka nån barnkarusell som går 2 km i timmen knappt :)  å bara mysa! Jag älskar dej vännen , och vill inte se dig ledsen nåmer,. Jag vill heller itne längre se dig förändras till nån konstig filur tackvare ditt umgänge.Jag vill ha den mia som jag känner. :)

Ne nu ska ja ta fram  studieböckerna snart och göra mitt bästa för att slutföra kursen. Jag har bestämt att på måndag morgon när jag går av ska ja ha skrivit klart kursen. Shit! :) Men jag har ju hela nätterna på mig.

O & A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0