åhhh.

ja nu har ja haft tvättstugan åsså. de gick ju ganska bra. det är för kort tid bara, hann tvätta 4 maskiner och
sen hann det torka i typ 1,5 timme.. inte bra.
Men imorgon har ja tvättstuga mellan 12-22, vilket innebär att jag hinner tvätta 14 maskiner. :))
Å de i sin tur hinner torka i 3 timmar minst:) hihi :)
o grejen e den, ja har säkert 14 maskiner med tvätt osso :D haha.!

Snart iväg å jobba igen, idag ska ja ta med mej bakingredienser så ja kan baka bullar inatt :)
När man inte hinner hemma hinner man på jobbet :)) hiihiii!
Synd att ja bara har ett paket jäst, men ja får utnyttja degen så mycke de bara går, ja kan baka ut den mer å mer å mer :)

Ja jag upptäckte  ju som sagt att ja jobbar ganska mycket i sommar. Får hoppas man får jobb till hösten med :)

Snart ska ja hoppa in i duschen!

Mia tycker inte att ja ska sova bort hela dagarna, vilket ja inte tyckte att ja gjort idag.. haha. men ja ska bättra mig. Fast grejen e den att om man jobbar natt så sover man till typ 15 på eftermiddagen.. minst.. :)))))))

Lägger upp kort från mitt Nattliga bullbak sen..

Tittta även gärna in min bilddagbok.:
ploom.bilddagboken.se

OVER AND OUT BITCHES!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du, hur blev de med min muffins du skulle skicka med posten?=) haha..

2008-06-23 @ 22:11:06
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0