4 hours to go

Ja jag måste sätta mig här en stund till och sortera alla händelser inatt. haha. Det är inte så farligt som det låter, men det luktar så farligt som det llåter. Men det är väl normalt .

Ja Mia, den galloperade. :)  Ha så kul på Ullared. tänk på mig när du går där bland klläder, skor o fan vet allt :)

Ja om typ 5.5 timme har jag varit rökfri i 48 timmar. Känns ju nice de. fast nu verkar det som om att alla som ja möter röker, eller att alla ja ser på tv röker. haha. Ciggaretten förföljer mig.


En liten lista.
 -13/6 Blev jag godkänd i psykiatrin
-16/6 rökte jag mina sista bloss
-18/6 får jag förhoppningsvis sålt något
-5/9 fyller ja 20 år
29/9 har jag och Christer varit förlovade i 2 år
5/10 har jag haft mitt körkort i 2 år
29/12 har jag och Christer varit 2 i 3 år


Ja jag återkommer väl under morgondagen eller ja under dagen. haha.

OVER AND OUT BITCHES


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Glad midsommar! Och under helgen har jag tävling hos mig där du kan vinna fina skönhetsprodukter för huvud och händer. Var gärna med och tävla.

2008-06-19 @ 15:18:29
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0