@ work

Ja jag sitter nu på jobbet igen.    Älskling var SÅÅ snäll idag, han väckte mig inte förren kl. 19?!?
Men men han hade gjort fitn i köket plus att han hade lagat jättegod mat. :) SweetChili Köttbullssås med spaghetti!

Ja de blir inget göteborg, synd! Men de blir nyår i tallin! :) Eller ja iaf på en båtjävel :) Om vi har tur! :))
Jag, Christer, Jessica & Janne!   Vovvarna får stanna hemma :)

Ja inatt ska ja göra klart uppdrag 4 och sedan försöka mig på uppdrag 3. Den e skitsvår.. Men allt kan ju inte vara enkelt menar ja. :)

Ja å sen vette fan. Kanske tar å bakar en sockerkaka till dagpersonalen :) vem vet. Eller kanske kerstins kaffekaka. :) DEn e god den. :)

Men nu ska ja snart göra A--rundan. Den e simpel. Lite fika, medicin o titt!"

Ja jag har inge kul å berätta iaf :) haha!

O & A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0