@ work again

Ja då sitter man på jobbet, rundan är precis avklarad.

Har varit så solrädd ända tills nu, stod på mammas gräsmatta tidigare ikväll å gassade i solen. Önska att ja hade vare ledig några fler dagar så ja hade kunnat åkt iväg å solat. :) å badat :) Men de får ja ta de lediga dagarna som kommer, om nu vädret tillåter.

Har fått bukt på sista uppdraget ( skoluppgift ) tror ja. Med ltie hjälp av mormor så gick de lite framåt iaf. Ska försöka skriva ihop nåe bra inatt. Kan ju ha uppfattat den fel, men då får väl ja ta å göra om. Den som väntar får se.

Känner mig kluven, jag har gott om pengar men de känns ändå som om att dom itne räckertill.. jag vet att ja kan hushålla, men nu när de finns så känns de som om ja kommer få nå shoping ryck. Får se då...:S

Egentligen så ska ja på yran på dagen på lördag me jessica o janne å till sundsvall med Zophie på söndag. Men från början skulle ja ha åkt med mor till nynäshamn å tittat när bror ska köra folkrace. Vet itne hur de blir just nu. .
-Har ingen bil att åka i till sundsvall, plus att de inte kändes direkt givande att köra hem på natten fr. s-vall. :S
Vet itne om ja riktigt har råd heller, då det skulle bli ett stopp på ikea å att ja då vet att ja kommer spendera pengar. :S men ja får ta å bestämma mig här i dagarna. Skulle lätt ha kunnat åkt med mormor å morfar till dalarna på fredag å åkt hem med mor på måndagen? Börjar ju inte jobba förren på tisda kväll iaf. Å de hade vare skönt att få komma bort. Ja ska se hur ja gör. .   ... . .. hade ju som sagt velat träffa mia å marwin, så hade vi kunnat haft en helhelg tillsammans liksom. Åkt å badat å solat å bara myst. De hade varit de bästa. Att få rensa luften i huvvet lite.. Men ja .. hur ja än gör så är de ngn som kommer bli missnöjd. Ere itne jag så ere nån annan. . .. .... .

Men men. Ha en bra natt alla. de ska jag, loka å riskakorna göra iaf!

OVer and oyut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0