@ work again

Ja nu sitter ja på jobbet igen :))

Har pratat med min älskade lillebror ikväll, han är i sthlm hos Katja & Marcus( tror ja han heter :) )  å hälsar på, han ska bo där och köra första helgen i augusti. dom är snäll som förser han med bil. :) Men jag saknar emil så de gör ont. Lillebror har blivit stor. Verkligheten har kommit ikapp mig. :( Minns de som de va igår när han sprang runt ute på gården på björkås i mina rosa fransboots, blöja och nappen i ett fast grepp. Med det stora smilet som passade så bra med hans tokblonda sprethår. åhh lillebror. :)

Fick även prata med Katja :) Hon tyckte vi kunde komma ner när Emil skulle köra, vi fick bo där hos dom om vi ville :) Så ev. så blir det en tripp ner. Och får Gucci också sovplats hos katja så följer hon med :) Kul jul liksom :) Skönt för mig och älsklingen att komma bort lite ifrån denna stad.

Men nu ska ja ta å jobba :9 Ha en bra natt alla hopa:)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0