@ work

Ja efter en bra dag med städandes och sorterandes av kläder så känner jag mig jättenöjd. Mamma har varit hos mig i 2 dagar nu och det har varit roligt.

Sitter på jobbet nu och ska jobba ända tills på lördag morgon.
På lördag morgon när jag kommer hem så ska ja göra frukost till älskling sedan ska vi gå ner till förrådet och rensa ut där. :) Skönt att ha de gjort*

Längtar tills jag, jessica, janne och christer ska ha kräftafton. Kräftor, baguetter och en fräsch sallad till. En gott glas vitt vin och någon öl, och som Jessica verkar älska, nubbe   :S   Hoppas på att de blir ganska snart :D

Ja e fan grym ja, har redan kommit på vad jessica ska få i julklapp haha.:) Men de e bra de, då kan ja börja samla grejer till den lite smått redan nu :D hihi!!  Älskar min jessica.:)

Älskar min mia.
Älskar min mia2.
Älskar framförallt mamma och mormor och christer.
o några till.

NI FÖRGYLLER MITT LIV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0