@ work

Ja nu sitter ja på jobbet igen, skönt men ändå inte, pga att jag somnade igen kl. 19 och vaknade 20,20 då älskling ringde.. Shit, ja skulle ju som duscha å greja. Men ja hann med att duscha, tur för idag har de varit varmt som attan.

Mår lite illa, hoppas jag inte blir sjuk bara.

Är ju ledig from. Fredag morgon ända fram till kl 21 på måndag kväll :)) Jag ska iaf tvätta, slinga håret på och med tina, hinner ja med att rensa förrådet tro? HOPPAS! Ska nog försöka iaf redan på  fredag morgon. Gå direkt dit när ja kommer hem :))

Måste in på lönekontoret imorgon å få en lönespec för maj månad utskriven så ja kan skicka iväg det för påskrift till momma sen blire roligt ett ta framöver :)  Har ordnat så vi inte behöver leva på existensminimum pga höga räkningar varje månad. Men nu e de fixat, fick ned kostnaden med 2-3000 varje månad :) De e bra skit de!

Ja men om man skulle ta å göra nån nytta kanske. Idag ska de skuras på hela avdelningen, och tror faktiskt att ja gör det direkt efter min runda kl. 22. :) Så behöver ja inte göra det sen menar ja :) Hihi. Å byta dukar å tvätta dom o så. :))

Ne men tjo!"

Kom på att ja ,måste berätta en sak. Jag skulle ta en tröja från torkställningen som vi har stående i vardagsrummet, en sån där med två "vingar".. M.. den var överbelastad så den vek sig över mina fingrar. SKÖÖÖÖNT?!" SÅ ja måste köpa en ny!

Kommentarer
Postat av: mia

kan du ringa mej när du har tid. spelar ingen roll vad klockan är!

2008-07-09 @ 23:34:49
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: mia

dom har stuga några kilometer ifrån stan. Kan du inte ringa mej. måste fråga hur jag ska göra med en sak och de är viktigt!

2008-07-09 @ 23:48:57
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0