UPPDATERING

ja jag har fått påbackning att jag måste uppdatera oftare :) haha. Tack mia, min trogne läsare!

Ja vad har ja haft för mig då, jo jobbade från må kväll --> torsdag morgon. Åkte till Jessica vid 12 tiden igår, torsdag, där vi spelade kort, gjorde slingor, drack en massa kaffe, var dryga som ja ?!.. :) Sedan vidare över till JEanette, där Maxen var sjuk ;( huvva lillen. Sedan vidare till A-K, där det också bjöds på kaffe, ni kan tro ja kissade hundra gånger, surra lite, sedan hem å käka ravioli. Sedan slockande jag som en bebis vid 23 tiden. Idag har ja mest sovit, käkat middag, pratat i tele me Yoshi, Glada nyheter, O sedan sovit lite till.

NU sitter ja på jobbet å tjuvlånar datan. :)   Har varit å köpt lite smågodis så ja ska ha det mysigt på jobbet ihelgen.

På måndag ska ja å AK planera inför festen. Jobbar fr tisdag kväll till lördag morgon. :S Sen blire stråket hela helgen. :) Haha. ! Sedan jobba lite till å sen ev. åka å titta på lillebror när han ska köra folkrace :) Ja jag kommer uppdatera mera under hlegen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0