Suck

Mitt desperata försök att få någon sömn, på rätt tid på dygnet, spoljerades totalt nu.  Somnade klockan 3 och vaknade , kissnödig, kl.tio i 5, gick på toa, la mig igen och låg och försökte sova i en timme . Misslyckades dock totalt. Tog fram nya boken "Svensk Maffia" och började stirra i den, stirrade i den i 40 min då ja blev tvungen på toa igen. Och nu satte jag mig här. Ingen ide att ens försöka sova nu.
Jag tror detta beror på medicinen jag börjat äta, Vissa biverkningar var just sömnsvårigheter och att man bli ofta kissnödig. Plus att ja börjat dricka kaffe som en dåre, som något substitut för cigg och sötsaker,
och kaffe är vätskedrivande så ja. haha.

Detta är fan inte kul..

Hoppas älskling blir klar med bilen i tid så ja å Tina kan åka till Strömsund, vi ska dit å titta på dundermarknaden.  :D

Men nu ska ja surfa på ikeas hemsida en stund, sedan ska ja TVINGA mig själv att städa upp i sovrummet och bädda rent. :)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0