still awake

jag är fortfarande vaken och känner ingen mening till att gå å lägga mig. Kan lika gärna sitta här en stund å peppa mig själv. För att sedan dra fram strykjärnet och strykbrädan och börja stryka tvätt. Tänkter börja med det kl. 6. Då är jag väl klar halv åtta typ.. Om ja har tur....

Sedan flytta mitt ljuslager till en annan låda och ställa in nya glasen i vitrinskåpet.

Sedan börja med köket. Göra klart allt utom dammsug.

Sedan fortsätta med städningen.    

Ev. förbereda för älsklings lunch, så han slipper åka hem på lunchen. Men frågan är bara vad? Funderade på pölsa men har varken potatis eller pulvermos. :S Å ja e värdelös på att koka ris så de blir inget med ris. Ja då fanns det inte så mycket kvar förutom ... PASTA.. Lite less på pasta om ja ska vara ärlig.

Går väl å lägger mig vid strax före ett , då älskling börjar jobba.. Men måste se till så ja inte försover mig. Så ja får bara sova till typ sju.. Då måste älskling hjälpa å  väcka mig.

Ne men hej då då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0