Nu vare längesen ni.. :)

Ja jag kan ju ta å skrivaett inlägg nu då :)   Det var ju ett tag sen, mest för att ja har sovit å gjort en massa annat när ja vare ledig. dock itne de ja skulle.. haha. :)))

Imorgon blire stryka tvätt, fixa fint i sovrummet.
Har bestämt att vi ska sätta upp våran svartvita tavla i sovrummet ovanför sängen, skulle egentligen ha den i köket men de ska in tavelhyllor med kokböcker där :) Å ljus såklart .))


Sedan kom ja på den briljanta ideén, då jag älskar svartvita foton och har en hel drös, så ska ja köpa billiga ramar på ikea och måla dom svart och vit och sätta in bilderna. Det är bilder på vänner , mig själv å älskling såklart :) Å sätta dom lite huller om bullar, liggandes  och stående, gärna nån oval ram med. :) Det kommer bli asnice :) Skulle även vilja göra om på väggarna inne i sovrummet, typ måla vitt å brunt eller svart å nån snygg fondvägg på garderobsdörrarna :) Åååhh.. ja vill ha :)) haha. Men eftersom sängen e brun så vill man ju matcha lite,.. Så svart vitt och brunt tror ja blir bra :)


Sedan ska jag skura badrummet å sätta upp tavlor där med, någon som har typ fästkuddar eller dubbelhäftande tejp att låna ut? ....

Sedan börjar ja jobba 21  imorgon kväll och kliver inte av förren på måndag morgon.. Då ere städ och rensning av förrådet.. :S

Sedan ska ja njuta alla de lediga dagarna ja har, bla. tisdag onsdag på dagen. fredag kväll , lördag, söndag och måndag på dagen. :)

Har vare hos jeessica idag, vi gjorde inte så mycket.. Då dom var ganska trötta å smått osociala.. Jag kände mig lite ivägen men ibland så ere så. .. : .. Jag har saknat jessica som tusan. :))) Min stjärna som sagt!

Ne nu ska ja titta på law and order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0