Lediga dagar

Lördag- Började med att jag städade lite innan Zophie skulle komma, hämta henne på busstorget. Drog vidare till Willys och Öb. Sedan hem. Jag var nog den tråkigaste människan i världen då jag inte gick å la mig efter jobbet utan höll mig vaken. Så dagen var seg. Men kul att zophie var här.


Söndag -
Zophie kunde inte sova så hon fick migrän å åkte hem, jag låg på soffan å var lat. :D haha. tror att det var denna dag som jag spenderade med A-K , daniel å christer. haha. Vi åkte en sväng, sa hej till J & J. Sedan åkte vi å käka på Kina :) Det var roligt, synd bara att det var så jävla varmt.

              

Måndag -Vaken tidigt då jag sov mesta delen av söndagen :D haha. Mormor och morfar kom hit, vi var där å hälsade på. roligt soligt. 
Sedan åkte jag o älskling ner på stan me J & J för att gå på stråket. Det slutade med att vi käkade på Simon & Victor, å lika bra var de :) Drack nån bira. Å självkalrt en Daiquiri :) Mumma säger ja.. Sedan ner på TC å tog en bärs å en cider. Sedan hem, kika förbi hos mamma en sväng till. Sedan hem till bingen :)

Tisdag - NEr på stan med mamma och mormor . Mysigt värre. Köpte 4 nya tröjor och en väska :) Så nu har man lite fint. tror ja ska åjka ner en snabbis på lördag o köpa en till . En orange och röd randig, skitsnygg. Om den finns kvar de vill säga :) Den var så jäkla skön å den var såååå fin :) På vägen hem svängde ja förbi hos A-K i Lugnvik å vi åkte på bolaget å sedan ner till sjön så Gucci fick bada. Det var skööööönt :) Det blir så varmt för Gucci när de e sånt här väder, fan . Usch för att vara pälsklädd säger ja bara :) Hehe. Sedan hem, montera upp nya tvn. me liiike å sen in i duschen, snabb sminkning å på me kläder, ner på stan. :)


Ja som ni ser så ser man ganska sliten ut .. haha ---------------------->


Beybe släppte av mig, mia o coffe vid residenset, där vi satt å drack lite innan resterande familjen anlände. :) Gick ner till Stadsgården, klev in å beställde in öl :) Mumma mumma. Nice å bli bjuden :) haha. :) Vi drack, käkade å sen skulle jag åka hem. :) Väl i bilen så kom ja på att, nee fan ja ska ner igen, så hem å byta skor sen ner på stan igen :) Haha. Smart jag.

letade upp mia o coffe, dom satt på Kajplats 1. In å tog en öl där. Å sedan vet ja inte vad som hände men ja blev lite less å gick ut. Haha. Träffade på Veronica, och även Danne å hans tjej Erika. Stod å prata en stund. Skulle möta A-K vid olearys men hitta henne inte. Ringde beybe så han fick komma å hämta mig :) haha.

Hem å laga fyllemat. haha det blev. Fisk bullar å pulvermos  `?! haha. Sedan slockan ja i soffan, vaknade vid 4, drack typ 2 liter vatten, gick in å la mig breve beybe som inte alls tyckte de var mysigt med en full emma
klängandes plus värmen.!? haha.
Så ja sov som ett arsle till klockan 7 då beybe drog på jobbet. Upp å drack mer vatten å sen slockan ja framför tvn. Vaknade 5 timmar senare när beybe kom hem på lunchl. Han hade köpt med sig bakis mat. :) Tack älskling :)

Å nu ska ja röja lite. Har för den delen hunnit med att tvätta 2 maskiner tvätt :) duktig jag :)

Ne men ha de bäst. Ikväll börjar allvaret igen! Bye bye!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0