* * * * *

ja nu är klockan snart 4 och osbournes vankar på tvn. Ja de finns ju inte så mycke å göra när man har gjort rundan å svarar på larm, däremellan e de mest dötid. Sedan ska ja skura, fixa frukost å gå sista rundorna samt dela medicin. Men allt de e gjort på mindre än en timme så de tar vi runt klockan 5-5,30.

Inatt har de vare lugnt som tusan, nästan rädd att dom har dödd. haha. men de har dom inte för jag har mina rundor som ja tittar efter det på. :)

När ja kommer hem om några timmar ska ja sova lite tror ja, kanske dona lite hemma :D Får se om tina kommer å vill leka,:) Min tina :) Vi ska gifta oss hon å ja. haha :)

Ne men ha de!

Saknar min Anne Sara Sjödin, som numera är bosatt i Borlänge. KOmiskt att jag flytta därifrån å hon flytta dit. ( ja jag bodde nästan i borlänge ) . Men vi ska ses i sommar mitt hjärta. Hoppas du kommer på festen när ja fyller :))

Kommentarer
Postat av: anne

åh sötnos! miss you tooo! men vi ses ju snart, du får komma ner oftare och hälsa på mig! så vi kan ta en bärs tillsammans och prata gamla minnen!

2008-07-12 @ 15:09:17
URL: http://annesjodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0