.........

Ja då var man åter på jobbet. ja vad har jag gjort idag då?? Sovit :) Skönt som tusan!

Imorgon bitti kliver jag av in på en ledigeht som varar ända tills på måndag kväll, sedan kan man säga att helvetet börjar:
   kv - tor mo, fr kv -   mo, tis kv - mo och efter det e ja lite längre ledig. å sen några nätter till och ev. en dag. :))

Ja om två veckor typ kommer lönen, skönt det ska bli :) Ska då köpa blommor till balkonglådorna, ja jag vet lite sent, men bättre sen än aldrig. Ska köpa några som håller sig länge och som kan klara lite kyla lite bättre. :) Fast jag hoppas ju på varmt å fint väder ända tills ja september nån gång :) Fan om de snöar 5-6 september... då fyller ja år å ska ha oartaj.

Lär väl antagligen bli så att vi åker ner en sväng till dalarna, mest troligt så blir det i slutet på augusti, och då kan ju du mia åka samtidigt med oss upp :) haha. jag e smart ja :)

Inatt ska jag ev. baka en äppelkaka då ssk på jobbet har köpt jättemycket frukt som inte många äter. Jag tänker iaf äta upp plommona :) haha.! Sen så ska ja skriva lite på skoluppgifterna. Hihi.

  <-- Min bättre hälft och hennes marwin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0