1 2 3 4 5 6 7 8 9 , bra jobbat mongo, imorgon tar vi alfabetet!

Ja jag har inte gått å lagt mej ännu. har strykit all tvätt, förutom handdukarna dom ska ja bara vika.
Har flyttat ljusen och ställt in mina fina glas.
ringde mor, hon ska ha nå bort på en loppis så ja fråga om ja fick slänga med lite saker. Javistt,!
 Ja så då började jag min färd här genom "huse". Och ja jag är inte riktigt nöjd ännu, lite mer så. å så ska ja prissätta allt!
Ja ska ta bilder så ni f¨år se va duktig ja blivit på att rensa ur å he bort. :)) STOLT JAG!


Har även hunnit med att göra lunch till mig och älskling samt matlåda till honom. Tortellini med ostsås :) ( har köpt svartpeppar nu så allt smakar (!) och smakar mycke bättre :))

jag har dock skapat jättemycke oreda i köket nu :S haha. Efter mitt "hebortpåloppis" letande och matlagande ser det ut som 11e världskriget :)

Ne nu ska ja surfa en stund . sen prissätta!! Ha de!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, kolla gärna in min blogg som handlar om mode och shopping.

2008-07-04 @ 09:55:27
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0