- - - - - -

Sitter på jobbet, ska jobba inatt sedan börjar jag inte förren på fredag kväll och går av måndag morgon.
Skönt att jobba, dock drygt iochmed att jag jobbar mer än heltid. men den lediga tiden kommer. i augusti.

Oh, va ja längtar, tills Göteborg. Ska flörta med mina medresenärer att vi ska åka redan på onsdagen.
Så vi kan åka direkt till Ullared, sova där en natt, o självklart shoppa en massa. Åka till Götet på torsdagen, ta in på ett jättemysigt hotell och billigt, som jag har kollat upp. 895:- kr / natt i dubbelrum :) å gå på liseberg, äta nån god middag. Shoppa på fredagen o träffa jans far med fru (?), shoppa lite till, gå på nån pub.
Hämta Milo på lördagen o sen åka hem :)
Eller va de en dum "minisemester" planering Jessica?


Ska göra klart uppdrag 2 inatt o renskriva. O skicka in :) Så kan ja göra klart uppdrag 3 och ev. uppdrag 4 i helgen. Fan ja har ju 3 nätter på mig då. vore fint de. så ja kan gräma mig över den muntliga exeminationen o sedan göra de resterande 2 kurserna. :)) Å den sista och tredje kursen ska ja nog göra med lernia v. 36? lite sent men om det inte finns någon annan utväg så får de bli på de viset.!

Då är ja iaf klar uska senast typ andra eller tredje veckan i september och de blir lagom de. Hitta nå nice NATT jobb å sen jobba normalt å leva normalt igen. :)

Over and out biotches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0