-

passar på att skriva några rader.

Jag har inte gjort speciellt mycke nu när ja varitledig. Varit med tina, som för den delen sovit hos mig i två nätter :) Du är underabr vännen!
Har varit i krokom, i stan, i vaplan, ja.. lite överallt. Haft hundvakt i två nätter.. bara för att mia inte ville vara ensam i skogen :) haha. Så gucci o mias titus har busat hela tiden :) Hämntade henne idag och hon blev tokglad.:) Ja sprutade ner henne med vattenslangen, å de va roligt må ni tro, ho jagade slangen som en besatt!

Nu ska ja ta å slänga ihop lite mat, hämta älskling kl. 18, hem å käka. Göra mig iordning för jobbet och sedan börja jobba kl.21!!!
JObbar tills fredag morgon. Och sedan ledig tills måndag kväll :)) Nice me ledigt, för sedan börjar helvetet, KOmmer jobba nästan varenda natt i två veckor. Så ja ska tvätta lite när ja e ledig så ja har "jobbkläder"!, då inte kommunen betalrr sånt. SUCK!"  Ska  leta upp en sida som säljer vårdkläder. kan ju passa på å köpa en bussaronhg iaf.. Eller ne.. 2 minst! Å så måste jag bestämma vilka av mina byxor som ska vara jobbbyxor. :)))

Ja skriver mer inatt. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0