- * - * - * -

Ja fick veta nu av min kollega på planet under att jag inte alls behöver switcha på någon om dom inte har sår eller om de läkt igenom. Fan , då har man överarbetat sig . Och att jag inte behöver starta gröten utan bara förbereda.
Fan tycker de e så lamt att man inte får sådan info. usch va sur ja blir.

FAn imorgon försvinner alla pengarna, ska betala veronica och sen tanka för en hundring, sen e dom slut. Måste ordna det för ja må betala försäkringen på hunden, den dras inte förren den 2.a tro ja. lite dumt att den dras så sent. men men. ja hur ska ja lösa det då? jag har inte direkt magiska fingrar. men de lär väl lösa sig hoppas ja.

TYCKER DE E SÅ TRIST ATT INGEN KOMMENTERAR. FAN SLÄNG IN EN KOMMENTAR NÄR NI ÄNDÅ E INNE Å LÄSER. BARA ETT HEJ VORE NICE :)

Kommentarer
Postat av: mia

Gör väl inge om du får jobba lite =) (säger hon som bara går hemma, haha)

Snart får jag besök så vi ska åka och bada ;)

2008-07-02 @ 19:35:26
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0