@ work last day, för några dagar iaf ;)

Ja då sitter ja här på jobbet, ska precis till å gå nattrundan samt skura hela avdelningen.

Har löst ut en korsordstidning ikväll, kanske dags att börja köpa dom som e lite svårare ;) haha.

Yran är i full gång å inte blev ja nå klokare för det. Det är alldeles för dyrt och helt värdelösa artister. Det ska va nå riktigt speciellt om ja ska betala typ 600 spänn för att hamna i ett översvämmat öltält. .. .

Ska träffa Tina imorgon, men ska direkt efter jobbet lämna tillbaka mammas bil ;'( ja kommer gråta floder. Jag älskar verkligen den bilen. Ska se om ja kan få till ngn deal där ;) haha.
Men som sagt , Tina kommer imorgon eftermiddag. Vi ska fika å umgås, å om vädret tillåter åka iväg å lägga oss å sola nånstans. :) mysit värre. Det är bra vid sjön, för då kan Gucci få svalka av sig :) Min myspropp!

PÅ lördag blire, då jag inte hört nå annat, dagsyra för mig jessica å janne. Jag har lovat Janne en Tvättsvamps balliong å han ska vinna en lila flodhäst åt jessica. :) haha.

Tror iaf att jag fått bukt på sista uppgiften iaf. Om man läser boken, som mamma alltid säger, så hittar man svaren :)

Mormor o morfar åker hem imorgon ;( ja kommer dööö.. det är så kul när dom e här. Åhh.

Ne mne nu ska ja fortsätta arbeta:D

O & A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0