@ wark, näst sista natten..

Ja nu sitter man här, näst sista natten på jobbet, känns lite drygt.. Jag vill ju jobba mera mera mera.. Men jag ska ju göra klart utbildningen å sedan söka fast som uska :) wiiiiooO!!

Imorgon händer de grejer, mycke å stå i. :) hihi! Hemlis hemlis! :) Sedan klockan 18 har ja lovat tant att komma på ljusparty. .. .Vi skulle ordna så att vi fick betala vid löning. :) Vilket betyder, nya ljus å grejer till Emma, plus att jag ska boka in eget här i höst. Typ i oktober? :)

Idag har ja bara tage de easy, mia ringde ju som sagt å väckte mig i lagom tid, tur att du finns gumman! ;) Sedan har de varit slappa å kolla film framför tvn. :) Sedan kom beybe hem å då käkade vi middag, snuskig Sibylla Burgare, men de fick gå för den gången.

Inatt kommer de vara drygt, ska skura hela avdelningen nämligen.. Vilket innebär knappt fritid utan fram o tillbaka, upp å ner i tvättstugan, för ja måste tvätta alla mopparna plus alla dukarna. :S men de går nog bra, ska vara en duktig flicka så här på slutet å försöka ha gjort det innan tolv, kommer bli kämpigt men gud va lugnt jag kommer få det sen..

Mia: Nu tar du å kommer hit! Eller bättre å ta det när "allt" e klart ;) hihi! Så ni kan vila lite bättre än på soffan :) haha!

Ne men om ja ska ta å göra nytta nu då! :) Kram å tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0