ussch

idag är det jobbigt. börja med att vi försov oss imorse, vi skulle träffa målarn i lägenheten för att titta hur det hade gått.. :S Skynda skynda, mötte upp han på parkeringen, vi skulle höras senare. In te jessica, jag diskade åt henne. snäll jag :)
Sedan dricka en massa kaffe, christer var lat.


Kl. 15 bar det iväg ner till tandis, inga hål  BRA!

Vidare iväg å hämta släpvagn, å såklart så börjar det regna, tack världen!
In hemma, stresspacka några kartonger, sitter å väntar på christer som skulle vara borta i 10 min men de har blivit typ 40 min nu.. :S om 2 timmar ska ja hämta mamma på flygplatsen.

Detta ska hinnas innan kl.19; kökskartonger, köksmöbler, frysen, byrån i hallen, badrummet samt balkongmöblerna. Detta ska alltså köras till T.Hood idag!

Imorgon blir de till att riva tapeter å spackla för såklart, med min sedvanliga tur, så hade inte tapetseraren tid förren om några månader. TACK IGEN VÄRLDEN!

 Så hålla på me de hela dagen imorrn, sedan ska älskling på Surströmmingsfest å NEJ jag tänker INTE följa.

Stannar hellre hemma med tvätthelvete. :) hahah.
Just ja, har tvättstuga mellan 12-22 imorrn, tror ja bokar om den till måndag istället. För då ska ja ändå hålla på me en massa annat så. Å de enda som ska tvättas e sängkläder plus täcken å kuddar, gardiner, typ en ikea-påse med våran tvätt å sedan var de klart. Så de e ju inte så panik. ..


Fredag blire till å låna släpvagn å bil igen, då de e körförbud på våran pärla, BRA CHRISTER!
För på fredag ska de nämligen flyttas databord och data, vitrinskåp, lite mer kartonger, resterande grejerna från förrådet, trampmaskinen å säkert nåmer. Sedan ska det ju innan det självklart tas ner hyllor å tavlor, packas kartonger. Ja å då måste man ju ha mer kartonger, hur fan löser ja detta, med typ snart MINUS på kontot. :S å de enda kartongerna ja tänker köpa e dem på kontorsv-huset för de e fan de bästa kartongerna ja set.. SHIT säger ja bara.

Lördag ere kräftskiva som gäller. Å såkalrt lite alkohol :) blir till att sova över hos J & J, för då kan ja å Christer gå in till oss på SÖNDAGs morgonen/förmiddagen å riva å spackla lite mer, eller ja tillochmed med mammas hjälp tapetsera.

SKA TA BILDER SÅ NI FÅR SE HUR DE SER UT I NULÄGET. SÅ NI FÅR FÖLJA PROCESSEN MENAR JAG. :)

Kommentarer
Postat av: mia

men lilla du, de är väl inte hela världen. Ta allt me en näve salt och ta lite lätt på allting så blir livet lite enklare =)

Allt blir inte som man vill med de är bara skita i de. Dessutom är de ju en värdslig sak med tapeter, de kan ni ta när som hellst så de är faktist ingen panik lilla gimman! =)



Dessutom får du fixa bilder NU så jag får se hur de blev i de rummet som va klart.!

puss

2008-08-20 @ 18:18:44
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0