Ukkonen akka huvlää perkele ollahuvvä

Ja nu sitter man här efter ännu en lång dag i lägenheten.

Dagen började med att jag skulle göra Scrambled Eggs till min älskling, tyckte de skulle va gott med kanel i .. Men de tyckte inte han, plus att en liten skalbit hade letat sig ner i kastrullen ;) Han höll på å kräkus.

Sedan kom Janne, Christer å Janne började bära saker från lägenheten å ner till släpvagnen, duktiga pojkar. Fast när ja stod å kommenderade på balkongen så bytte Janne ut mitt namn från Emma till Eva Braun. Tack.

Åkte iväg å lastade av i torvalla medans ja stannade å packade mer, älskli skjutsade mig till Torvalla där min kära mor väntade. Så ja börja slipa som en galning. Slip damm ÖVERALLT!

Sedan kom älskling så han fick hjälpa mamma å tapetsera sovrummet medans ja rev tapeter i v-rummet. Å skurade kylskåp å frys å överskåp- Duktig jag :) Sedan iväg å köpa pizzarulle, käka å sedan fortsätta slava. :) hihi.

Dom tapetserade nästan hela sovrummet å ja har spacklat nästan hela vardagsrummet. Men den bruna tapeten till vardagsrummet kommer inte förren på tIsdag så vi kan "bara" tapetsera halva vardagsrummet. :S

Tina å hennes kompis Sandra kom förbi å tittade när ja spacklade, busade med Tok-Gucci å sedan stängde vi portarna för dagen . Helt slut.

Vidare till donken för en kaffe paus :) Magnus å Christer joinade å var drygare än drygast.!
Sedan bort på raggarn för att bara stå å torr-surra ett tag, sedan hem.

På vägen hem blev ja paranoid å trodde att ja ar förföljd av civilare. Dom körde så jävla knepit.. men de var inte dom
 hihi :)


Ska nog mest troligt hämta min nya soffa på söndag :) hihi. Den e som en gräddbakelse, de var första tanken som ploppade upp när ja såg den :) riktig myssoffa :)

Die Perfekte Welle-Juli <-- Den e sååå bra, hörde den på RockBand spelet hemma hos Jimmi o Sofie.'

PS har tagit några bilder på lägenheten men glömde kameran i t-hood. :S D.S

Kommentarer
Postat av: veronica

åh va skoj me ny soffa!...va har du hitta då för snygg soffa? kram ha en bra helg

2008-08-23 @ 11:03:21
URL: http://ztumpan83.blogg.se/
Postat av: Yoshilainen

Men är du ingen sälpanna då? hihi

2008-08-23 @ 11:52:23
Postat av: Sofie

Åh, skicka bilder Emma =)

Om du vill kan du ta min msn, så kan vi snacka renovering och inredning vidare där :D



[email protected]



Kram!

2008-08-23 @ 14:18:47
URL: http://anniesofie.blogg.se/
Postat av: mia

Jo de är väl okey. Nje jag vet, har inte orkat prata med nån.

Ja, jag ska nog kunna knåpa ihop nå men inte just idag för jag har precis klivit upp. Kom hem 5 i morse inte särskilt nykter trots att jag gick utifrån mamma och hem vilket är minst 7 km och i högklackat kl 4 på morgonen så kändes de som mer. Så nu är mitt knä paj igen, jag har världens blåsa på högerhälen, huvudverk och as hungrig. Så nu ska jag åka till syrran och jens, käka lite tacos i kväll och se på film, kanske dricka nån öl i kväll med. Måste ju passa på nu medans älsklingen inte är hemma =)

De blir ju så sällan så dom gångerna de hände mår man ju som man förtjänar, haha=)

Niclas kom hit i morse när han slutade jobbet föresten, ve 6 tiden. Jag sov ju naturligtvis men sen nu när vi hade klivit upp gick de 2 minuter sen skulle han åka som vanligt.

Jag är sån att jag skulle skämmas om jag vaknade, klev upp och sen åkte direkt. Men de är väl bara jag de kanske.

Ne nu ska jag ta en dusch.

Hörs sen, puss

2008-08-23 @ 16:29:31
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: mia

jasså, va har du köpt för soffa då?

2008-08-23 @ 17:19:17
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0