Tack för den här sommaren!

Idag har varit en stressig dag, mycke som skulle göras, å ja gjorde allt plus lite till.
Lagade "riktigt jävla elegant mat" enligt min sambo :))

Kom på jobbet, hade ett kuvert från chefen som väntade :) Tänkte oj oj oj:
Så här löd det:
"Emma ! Vill tacka dig för ett mycket gott arbete och ett fint bemötande av våra boenden på ****** ******-sommaren 2008. Istället för "Dagens Ros" i pressen- köp dig en riktig ros . Från alla på ****** *******"

Så fina ord och blomstercheck a´50 kr. :) så ja ska köpa mej nå vackert :) åhh, har aldrig fått något sådant fint från en arbetsplats. Å ja blev rörd så jag nästan grina :) Dom e så rar.
Stjärnorna e där för ja, sekretess, bland annat. Plus att ja vill inte ha nå stalkers. ;) haha.


Sitter på jobbet, e ju sista natten. :) Lite kymigt nästan, kommer sakna alla som tusan!

Ja nu kan jag bara meddela att allt verkar gå min väg :) Ni närmaste vet va ja menar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0