spackel - h*ra & surströmming

Ja då var denna dag också avklarad, slitsam men helt okej.

Dagen började med att vi försov oss igen :S Iväg på mammas jobb å vidare till Fresks för att köpa tapeter. Såklart så fanns inte dem ja valt i tapetboken som Easy Up tapet, vilket var prio1 annars vägrade mamma hjälpa oss. Så de blev till att välja några andra som blev minst lika bra :)

Sedan iväg till Jessica, där ja direkt ställde mig å börja grädda våfflor, drygt men gott.

Sedan in till "oss" å börja riva tapeter å spackla, så dåligt skick på tapeterna så de blev ASMYCKE spackling, men men de e de fan värt. .. Sedan åkte älskling till Frösön för att duscha och sedan till att åka på Surströmmingsskiva hos Jimmy o Sofie :) Jag fortsatte med mitt spacklande, sedan bjöd min älskade PRINCESSVegetarisk lasagne, SHIT MY GOOOD VA GOTT DE VA, DUKTIG DU YOSHI MIN!!!!!

In till mor som börjat tapetsera redan, vi stökade på i några timmar och vips så har vi tapetserat 3/4 av köket, dock var det mörkt ute vilket innebär mörkt inne. :S Så vi får fortsätta imorrn om ja har tur :) Tack mor!

Sedan ner till jimmy o Sofie där alkoholiserad christer väntade, lirade lite Rock Band å sedan gick ja å Sofie ut med Gucci en sväng. Sedan hem å nu sitter ja här :) hihi!!

Imorrn blire till å köra saker samt att spackla å riva å slipa å förhoppningsvis tapetsera, :) hihi!! 

Hej å hååå

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så det blir full fart idag med alltså?

Ska bli kul att se när det är klart. Jag blir riktigt nyfiken!

2008-08-22 @ 14:31:20
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0