Smoking in the boys room

ja nu sitter man här igen :)

Skulle gå på affärn för en timme sen å hamna mitt i en trafikolycka, det var en personbil som hade frontat en sopbil. (sopbilen väger 15 ton tror ja Janne sa) iaf. personbilen har hamnat på fel sida vägen å aj aj aj. Det såg inte så mysigt ut..

har tvättstugan nu iaf. ska tvätta allt innan flytt. duktig jag.    Synd bara att älskling måste hoppa in å jobba mellan 18-22.

Har ringt en massa tråkiga samtal idag, sådana där viktiga och vuxna samtal. Suck. Men men.

Det regnar ute, det skulle ju bli solsken i en hel vecka å upp till 20 grader varmt. men ne..


Ska även städa ur badrummet idag. Tråkigt å svettigt måste jag säga.

Ska låna mammas bil tisdag och onsdag så vi kan köra fler grejer till lägenheten. Det tömms sakta men säkert på Frösövägen. SKÖNT!

Var bara tvungen att lägga in en fyllebild på Mig o Yoshi som en minnesbild för dorna busstreck. ;)

I dont know where im going but i soon know were ive been---> You give me the strenght to carry on beybe!

Har fortfarande lite ont i ögat, det är mycke bättre, har inte märkt av det så mycket, men jag är fortfarande öm som tusan.

Vill skriva så mycket, men jag kommer inte på något att skriva, det sitter fast innanför pannbenet helt enkelt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0