Renovering pågår....

Äntligen hemma, ja snart iaf. Nu kommer ett smakprov på lägenheten just nu.

Jag bor till vänster å Jessica till höger :))     
      Hallen

  Hallen nedifrån                                                   
       Hallen uppifrån

"Toaväggen i hallen uppe
   Köket     
     Köket2  
Köket 3  
  vardagsrum 1   
vardagsrum 2 
  Vardagsrum 3 
    Utsikten från min balkong 
  Sovrum 1
  Sovrum 2
    Badrum 1  
  badrum 2  
  My walk in closet     


Fint?

Och idag fick jag även en tidig födelsedagspresent av min älskade mamma. :)

 
Malm Byrå :) Passa fint i sovrummet då jag även har Malm Sängstomme å huvudgavel i samma färg :) Tack älskade mamma!!!!

Mer bilder kommer sen, ska duscha nu!

Kommentarer
Postat av: Irené

Det ser jättefint ut! =)

2008-08-23 @ 19:22:51
URL: http://rymdblomman.webblogg.se/
Postat av: mia

Ja men de ser väl bra ut, men när får jag se gästrummet/kontoret då? =)

2008-08-24 @ 11:02:59
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Nice, hoppas ni kommer trivas bra där. Skönt att veta att det är fler än jag som är i flyttbranschen :D

2008-08-24 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0