Pink Shoelaces

Ja idag har ja varit på stan med min underbara vän Jessica och Mr.Jan! :)

Vi gick först till starlanders å tog oss en baguett med röra :) Mumms :)
Sedan ville Janne promt ha en glass så ja bjöd alla 3 på varsin :)

Sedan vidare i regnet, Ja just ja de spööregnar ju ute , till Clas Ohlson. För vi var på jakt efter paraplyer :) haha. Irra runt, köpta HDMI kabel till hemmabion och till slut vid kassorna hittade vi parapluer, men de var "dubbel"paraplyer. haha. Men de vanliga var lite på sidan av så de blev ett rött sådant.

Sedan upp på Domus Inredning, sprang runt där. Köpte till slut lite garn, för en av våra presenter som vi ska ge varandra i jul ja å jessica e något stickat :) hehe. Min puppa kommer bli såååå glad :)

Sedan in på skoavdelningen, där jag var tvungen å köpa ett par "everyday-slit-o-släng" gympadojor. MEd rosa spiralsnören. Lite nostalgi, ja tack! Har ju ett nytt par gympadojor men de e lite "finare". . ..

Sedan köpte jessica ett medmera kort å ja två böcker på rean. Sedan stod vi å sniffade på parfymer, å Janne satt å tryckte i en massagestol...
Vidare upp på affären, där ja inhandlade lite till våra röror som vi ska ha när vi ska fika ikväll :)

Sedan ut till busshållplatsen, fick ju inviga paraplyet. :) hehe.
Då sa Jessica en kul saK:  JA hade Janne varit gentleman hade han frågat om du ville ha skjuts hem, men ja då vet vi ju.. ASgarv :) hehe. Men janne frågade sen, men då sa ja bara att han bara sa de för att han blev tvingad. Ja sa han då.. hahahah. Ni är underbara. I LOVE U GUYS!

Sedan tog ja bussen hem, jävla busschaufför. Plattan i mattan, grisnit upprepade gånger. FAN! Men sedan in hemma, tog av mig de man bunkrat på sig för man trodde de skulle bli kallt. haha. Å så satte ja mig här :) Myss..

ne nu ska ja lyssan på musik, å "städa" lite :) haha!

Hej å hå i de blå

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [vardag, design och mkt mer]

Okej som mig då :)

hehe vad roligt :) Har dock inte sett så många kommentarer från dig? ;P fy skäms ;D haha..

2008-08-03 @ 17:28:02
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0