Moving day, coming up close.

Ja min hemlis i några dagar har ju varit att jag o christer ska flytta, inte nå långt men iaf typ en mil.
 Vi ska flytta till, JA?! , Torvalla. :)
Håller på å donar i den nu för den är i STORT behov av renovering, som tur e finns de en fond som e full :) Hell Yeah! 
 Så de senaste dagarna har jag: Lånat tapetböcker, mattprover, köp tapeter till kök och kontor, försökt fått tag på hantverkare, rivit tapeter, spacklat o slipat.
Har i två dagar packat KÖKS grejor, så nu blire te å äta på papptallrikar tills vi flyttar. INte så länge kvar nu, 2 veckor bara. :)
Mormor kommer upp den 25e å hjälper till.
Imorgon, SÖndag, ska Christer å Janne flytta förrådet till det nya förrådet, alltså innehållet. Samt tvätt å diskmaskiner. Och är kontoret färdigtapetserat så ska dom även köra dit gästsängen å databordet. :)=

 Imorrn ska jag o mor fortsätta med renovering i kök o kontor.

De är de enda rummern som vi gör själv, för då kan vi ställa in kartongerna där tills resten e gjort.
 Resten av väggarna ska en tapetserare göra till veckan; OM ALLT GÅR SOM DET SKA!

Har även fått en VAGEL innanför ögonlocket vilket har resulterat i att jag nu ser ut som Quasimodo på vänster öga. Jääääättesvullet å ont. Hoppas de är bättre imorgon.!

Ne nu blire soooova :)


Kommentarer
Postat av: Irené

Vad kul med flytt! =) Ja, inte under tiden då utan när allt klart!



2008-08-17 @ 19:51:47
URL: http://rymdblomman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0