Lyckan ler mot mig

Ja äntligen går det framåt, tänker vara lite hemlighetsfull nu i början :)  Dom närmaste vet :)
Ska bli så jäkla kul.. Jag o yoshi mot världen!
Annars är ni f*ttor allihopa! :) haha! ( inte riktigt alla men vissa, usch va ja blir besviken, glöm min vänskap, USCH! FYFAN FÖR FALSKA OCH RESPEKTLÖSA MÄNNISKOR! )

Som ett ljus som aldrig brinner ut, känner jag en kärlek utan slut.

-fick ett mms av Yoshi nu, med en bild på "lilla" Milo :) SötMILO!!

Dags å ta några krafttag nu då  , ska bli såååå skönt. Synd på vissa i närheten bara men jag har ju min älskade jessica och janne!!!

HEj å hå!





Kommentarer
Postat av: Yoshilainen

Du/ni har alltid oss - det ska du veta, pumsan min!

Pusselipuss

2008-08-08 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0