Lucky lucky lucky, pretty pretty pretty

Ja då har man anlänt till arbetsplatsen :) Kliver av på måndag morgon, sedan ett pass mellan onsdag och torsdag, sedan ska jag vara duktig STUDERANDE hemmafru några dagar/veckor.

Usch va besviken jag har varit idag, har inte fått de där störande orden ur mitt huvud. Men jag har ju mina andra, och dom räcker så de blir över till långt efter jul ;)

En sak som jag fan ska pröva på med mina vänner e bil-kurragömma :) Så åker den ena bilen å gömmre sig, skickar ett mess till den andra med en gåta på vart man är, inte så det avslöjas utan typ: Med spöet i handen...., vilket kan betyda att man är vid en sjö?! eller vid ett stall? eller vid en porrbutik meybe?! haha. Ne men Jessica o Janne, de ska vi pröva, Girls Vs. BookworkBitches" boys ;) haha.

Ja jag hör de e någon som ropar på mig, eller bara ahhhhahhhhahhh, så nu ska ja gå å ta hand om de små "mina".

Ha de . Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0