listerine

Jag är sämst på att skriva i bloggen, förut kunde ja skriva hundra gånger om dagen men de känns inte som att ja har nå kul å berätta, eller jo de har jag iofs men inget är spikat till 100% så då vill ja helt enkelt inte skriva om det!

Nu har jag och  Gucci  varit iväg på affären o handlat.
-När jag klev in innanför dörrarna glömde jag helt bort vad jag skulle handla, det slutade med att jag kom ut med;   mjölk, bröd, läskeblask, snus till både mig och gyben, aftonbladet med kryssbilaga samt , hör å häpna, cigg. Skulle egentligen inte ha ciggen, men ja tog en när ja kom hem i samband med en kopp java , det smakade som å suga på en filbunke, USCH!    Jag hatar fil!

Nu ska jag, SNART, sätta mig å börja klura på skoluppgifterna. :S

Ne nu blire lite allvar i tillvaron!                                                                             





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0