Last one for today

ja jag tänkte ja skulle skriva några rader till innan ja ska göra klart allt som ska göras här på jobbet.

Imorgon ska ja ju som sagt vara med min fina tina :)  Ska försöka få lite färg på kroppen, om vädret tillåter. .:)

Ska även försöka få till några schysta pics så ja har något att sätta i sommar-2008 albumet :)

Ja tycker om att fotografera väldigt mycket. . Å jag har så många ideer med vad jag vill göra med alla mina bilder, det har dock oftast slutat i att jag framkallat en miljard bilder å sen ligger dom å dammar i nån låda. :S inte så vidare kul.
Vill pröva scrapbooking, men ja kanju inte göra det med alla bilder, för då skulle ja få hålla på i evigheter. Haha. å ruinerad skulle ja bli på Cupen! :)
Tycker de e så himla trist att bara sätta in dom i en plastficka. Man vill ju ha nå fina färger, å skriva n åkul.
Man vill helt enkelt ha nå kul att se på. å de e så många bilder som måste få kommentarer under sig, nog för att en bild säger mer än tusen ord .. men ändå.

Tror ja måste börja i den ändan att köpa en pärm, tjockare papper och nån snygg penna. Ja å så lim förstås :) haha.!

Ne men om ja skulle ta å göööra nå nytta nu igen. :)=

Hej å hå i de blåååå

Kommentarer
Postat av: anne

yes, am home nu :D wiiiiiii

ska du på yran nått?

2008-08-01 @ 12:19:19
URL: http://annesjodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0