jag ska skura , jag ska tvätta , ila ila ila. Absolut ingen vila!

Ja nu har jag skurat nästan hela avdelningen, de enda som e kvar är kontoret och toaletten. Sedan ska jag ta bort alla dukar från borden, samla ihop smutsmopparna, fixa gröten, å kaffet för att sedan ta med mig tvätt o sopor ner till nedersta planet. slänga skräp å tvätta moppar å dukar. Lämna ett brev till the boss ;) å sedan ta upp tidningen, slänga in ena tidningen hos en tant och sedan sätta mig ner, ta ett djupt andetag o skriva klart uppdrag 3.

Fick ju se när ja skrivit, å kämpat som en dåre, 75 % av själva uppgiften att om jag hade läst, som mamma alltid säger så hade jag inte behövt krångla och kanske bli tvungen att göra om.. :S men men. jaja.. ja e väl som ja brukar vara.. haha.

Saknar min Malin så otroligt mycket, vi kan prata om allt, jag har så stort förtroende för henne, hon e en av dom få som jag känner att jag verkligen kan lita på. Å så har ja ju inte träffa Cev på typ ja 2-3 månader.. Ska bli kul å se han igen, se om lillplutten vuxit någe. Måste inbjuda malin på date någon dag framöver då ja e ledig. :) Typ nästa vecka. annars kommer jag nog att dööö en smärtsam dööööd.

Mia- Du e stark, kämpa på. Kom ihåg, var inte så förbannat envis ;) I love u! Pusssss på er.

Yoshi- å min stjärna på himlen! Snart ere SOR-marathon å nån vecka efter har vi våran efterlängtade KRÄFTAFTON! Ja då du ska få nubbe.   Ska nog kika på om man kan tillverka egen, altlså köpa en kvarting å så smaksätta med typ lime?

Zophie- du gör de bra, kämpa på så ska du se att allt kommer att flyta som de ska!

Har ju faktiskt en hel del flera vänner men just nu, eller snarare alltid, så tänkte jag en extra tanke på dessa 4!

Ne men om man ska ta å fortsätta kämpa på! Puss å hej, galej galej!

Kommentarer
Postat av: mia

blir qaldrig någon kaffedrickare av mej. Håller mej till capuccino somk inte smakar fan=)

puss

2008-08-07 @ 12:09:27
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tänker på dej jag iaf ;) synd bara att vi jobbar så mkt jämt!...

Måste ta och ses något över en bra film och god plock mat =P elr va säger du ? kram

2008-08-07 @ 19:23:14
URL: http://ztumpan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0