ITs Emma, Bitch!

Ja hej å hå. ett tag sen nu,, eller ja några dagar bara..

Idag har jag sovit, var så trött igår, gick ju aldrig å la mig utan höll på å dona, fram å tillbaka, stress plus att ja var på ljusparty, hämta lillebror fram å hej å hå.. lämna tebaka bilen.. åå..  ja var trött som ett ja!? så jag somnade OVANLIGT nog kl.23,30..

Har vaarit å lämnat gamla tvn till Zophie nu när hon flyttat tillbaka till krokom.. Den var tung som satan.. jag o mia hjälptes åt ner för trappen, men sedan tog ja den själv å sprang ut till bilen, sparkade väl såklart i smalbenet i dragkroken AJ!, å sen när vi skulle vända bilen så tippa teven.. haha. :) Men de gick bra att bära in den hos Zophie..Synd nog kunde vi inte stanna för gubben hennes var lite dålig. men de kommer väl fler dagar.

Sedan iväf å titta lite på mitt nya projekt ;) haha. Blir nog bra när de e klart!

Ne men imorrn ska ja vara med Yoshi!! :)) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0