inatt är du underbar

ja jag har tråkigt som faen. .. Sitter å stickar lite smått på det som ska bli !?, ja som vanligt ve jag aldrig vad jag ska sticka, de slutar med att jag ändrar mej hundra gånger.. Men tror jag ska ha den bara som tidsfördriv och sticka fram å tillbaka tills garnnystanet e slut, å så köpa ett nytt i en annan färg och sedan när jag gjort några, eller många, så syr jag ihop dom som ett lapptäcke typ fast till en filt? Kan ju vara mysigt o krypa upp i soffan med :) hehe!

Å snart så smäller de, måndag here i come!
Jag o min Yoshi får igenom våran önskan, äntligen för det första, att fira jul tillsammans med krypavstånd! :) hihi!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0