in the morning light my mother says when?

Ja tack Mia för att du ringde o väckte mej :) heehe! Men ärligt så skulle jag fan kunna slänga mig på soffan å slockna några timmar till ;)   Ha ha men de e bara för att man e lite lat idag.!

Ska jobba min sista och tredje natt på några dagar inatt. :)
Sedan blir det en fullspäckad måndag kan ja lova 'hemlis* moahahaha :) hehhe!! Ska berätta senare vad jag smyger med, men tills dess, Ha tålamod mina vänner!

På onsdag kväll jobbar jag mitt sista inplanerade pass på jobbet iaf, pratade om det imorse innan jag skulle åka från jobbet med en arbetskamrat, hon ska gå på semester idag, HOn hoppades på att jag skulle komma tillbaka,,, Tack C , De värmde!! :))

Imorgon får ja träffa mitt hjärta Yoshi. :) Ska även köpa tillbaka min hundbur av Jeanette imorrn!! KOmmer behöva den nu.. igen...


Ja så här trött kan man va :))

Kommentarer
Postat av: mia

ja man kan ju inte sova hela dagarna heller =P

De har jag aldrig gjort iaf, haha =D

puss

2008-08-10 @ 18:57:53
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0