In the middle of the night

Ja nu har jag renskrivit , även utvecklat, snart 3 uppdrag av 4. Usch jag känner mig tokduktig. Uppdrag 3 har jag sedan kvar och den är lite klurig. Men de fixar jag lätt.

Idag kom det två avier på posten, jippie :) Älskling hämtade ut dom åt mig lagomt tills jag skulle på jobbet. :) Ett var från Hobby & hantverk och det andra var från IMP. Innehållandes scrapbooking grejer samt en receptpärm och en massa recept. :) Jippie :) Tror de kommer två avier till imorgon :) Om jahar tur, :) Iaf en de kommande dagarna och den andra kommer nog i slutet på veckan :)

Det har varit en lugn natt, men såklart med tanke på alla omständigheter ikväll så ligger jag efter med skur, frukost , kaffe och disk. Men allt det tar inte ens en timme sammanlagt så de tar jag tag i om en timme ca. :)

Jag vill inte bo där ja bor.

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Det var intressant :D det kommer jag ta upp, kanske idag eller i såfall imorgon, :) RTack för tipset :)

2008-08-06 @ 09:14:33
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men min ekonomi tillåter inte det ;D dock har min sambo en extern som jag funderar på att sno ;D

2008-08-06 @ 11:49:50
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: mia

tack, nu har jag uppdaterat =)

Står de tydligt eller kan något missförstås?

ang bilden, I LIKE IT =D

puss

2008-08-06 @ 13:25:52
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0