"hemma". :)

Ja nu känns det som hemma.
Har städat ur lägenheten idag på Frösön, resterande finputsning görs av en lejd städerska. Tack !
Jag är såå less på att städa å flytta nu så jag kommer inte flytta en pinal till ett annat ställe, förutom förrådet, förren om minst 10 år. :S


Läste två bloggar idag som berörde mig på djupet. Dom finns som "Läs" vid mina länkar. Läs dom. Handlar om barn med cancer. Jag tycker det är så himla hemskt, det rör mig ännu mer djupt med tanke på att jag varit med om en liknande sak. Min lillebror har haft lymfkörtelcancer, Hodskins, år 2001 å det var inte å leka med. Det drabbar hela familjen när sånt händer, usch. Ne ja vill inte skriva om det nåmer, ja kommer inte kunna sluta gråta, delvis över hur ledsen jag är över vad cancer gör och delvis för hur lycklig jag är över att ha min lillebror kvar i livet.

Min älskade Malin och hennes Kevin har vare här idag:) Ni är underbara! Stora killen sörrni :) hih! flinar å jollrar på som bara den. :) Vi bestämde även att vi ska gå å titta på Christers Match på lördag. :) Lite picknick, ska göra baguetter med röror i ocg sedan ha med varm choklad i termos samt filt :) Mysigt :)

Imorgon blire stan med mormor på förmiddagen, måste köpa present till min syster som fyller 20 imorgon. :) Gratulerar!
Ska även köpa  väggfäste till tvn, strykjärn då mitt har pajat, jängtejp till helvetesdammsugarn, ev nå till mig själv. Plus att jag ska titta på om jha hittar nå billiga bra tavellisthyllor. Å de va säkert nåmer. :) jo ja måste på baken å fixa nytt inlogg till internetbanken.
Sedan ska vi åka hem till mig å fortsätta med urplock av kartonger.. Ända tills mamma hämtar mormor å dom åker vidare till stugan för surströmmingskalas.. :)


Ne nu orkar ja inte skriva mer.

JA MIA JAG SKA TA LITE NYA BILDER SÅ DU FÅR SE! :) MEN DU KAN JU TA Å ARSLA DIG HIT ISTÄLLET Å SE MED EGNA ÖGON JUUUUU!! :))

Kommentarer
Postat av: mia

ja nån gång ska jag arsla mej dit å kolla.

Men jag brukar ju vara upp var 9e år så jag har ju 8 år kvar så jag hinner ju än å du skulle ju inte flytta en penal innom dom närmaste 10 åren så då äre ju lungt ;) haha..

Nerå men jag/vi kommer så småning om. Tänker Inte knega på nån buss i 7 timmar + 2 timmars bilresa som förra gången. no thanks!

puss

2008-08-29 @ 07:22:13
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0