Glass, tack!

Ja jag passar på att skriva ett inlägg innan jag ska lägga mig och få iaf 5 timmars sömn..

Älskling kom hem ikväll :) *Lycklig*  DOm hade vunnit, 29-6. hell yeah baybe!

Imorgon blire mest troligt staden med Jessica och hennes "nu-längre-inte-så-mycke-nyfunna-förmåga" Mr Jan :)
Eftersom jag inte lyckats fixa bil kan ja inte åka till Zophie. :(

Idag har varit en extremt lugn dag. Dagen började i panik, jag hade försovit mig för min date med Jan och Jessica. SHIT! Ringa runt, pengar slut, OMG!!! Fick skjuts av syster mia o coffelainen. Då får ja inte tag på mina datingpartners. Träffade på A-K. Vi gick Vallaleden hela vägen hem. Sedan kom A-K o daniel förbi å fikade på min goda röra :) mumma.
Sen dess har de varelugnt. min fulla och dryga (förlåt syster) syster komförbi o sen kom ju beybe...

Så  nu sitter ja här, ögonen blöder och ja anser nog faktiskt att jag ska gå å lägga mig. Har så svårt att slita mig bara.. hehe :) Finns ju så mycke kul å titta på.. Ne nu slår jag slag i saken och våldtar kudden ist.!

Puss åhej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0