Fyfan säger ja

Ja nu tänker ja skriva de här i bloggen.. Ja blir helt jävla stum, hur fan kan man leka med en människas känslor på det viset. Det är ju för fan absurt. Å inte så lätt å tackla, å sen ska jag fungera som ett stöd, jag som sitter 50 mil bort. FAn ja lider med dig gumman. Jag hoppas skitstöveln läser detta, Gör du det ska du veta att minsta lilla antydan till att du finns inom min radar så ska ja fan skjuta dig i kväskålarna, du ska få höra ett å annat din lilla sate. Du har satt din sista jävla mögliga potatis!

Kommentarer
Postat av: Yoshilainen

Du verkar vara riktigt arg du stumpan min - hoppas att det mesta löser sig!!



För min egen del så är det rätt okej!



Puss

2008-08-10 @ 22:30:29
Postat av: Yoshilainen

Du verkar vara riktigt arg du stumpan min - hoppas att det mesta löser sig!!



För min egen del så är det rätt okej!



Puss

2008-08-10 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0